10 תשובות
7 rings
לא כל ככ שומעת שירים שלה אבל fake smile יפה
off the table
הכלל היא פשוט מושלמתת ואין עליה אבל פוקוס ופרובלם ובאד איידיאה ממש יפים וואי אבל הכל יפהה אז קשה להחליטט
אמממ עכשיו אני לא החלטית בכלל אבל מה שפעם ממש הייתי בטוחה לגביו
needy
r.e.m
lovin' it
needy
r.e.m
lovin' it
סייד טו סייד!!!
אנונימי
וואי עכשיו אני מכור ל34+35 וגם break free
fake smile, safety net, thinking bout you
אני יודע שאמרת שיר ביחיד:-)
אני יודע שאמרת שיר ביחיד:-)
bloodline זה השיר האהוב עליי של אריאנה
וואו קשה אבל אני חושבת שsometimes
באותו הנושא: