12 תשובות
לא אבל גם לא שונאת
ברור אהבת חיי
לא כל כך.
לא שומע שירים שלה,אבל יש לה שירים בסדר..
היא אובררייטד
היא חמודה ואני אוהבת את השיר quit שלה
כן! מושלמת!
היא מוכשרת,
אבל עושים ממנה כאילו היא מלכת אנגליה לפחות חחח.............
כאילו היא מרכז העולם,והעולם לא יכול להתקיים בלעדייה
אבל עושים ממנה כאילו היא מלכת אנגליה לפחות חחח.............
כאילו היא מרכז העולם,והעולם לא יכול להתקיים בלעדייה
אני לא אוהבת אותה אני מתה עלייה
מאודמאוד
כן אני ממש אוהבת אותה ואת השירים שלה
באותו הנושא: