7 תשובות
שואל השאלה:
וכבר אמרתי לה שאני נכנסת
וכבר אמרתי לה שאני נכנסת
אנונימית
כנסי פשוט תאמיני לי לאף אחד לא איכפת איך את נראית כולנו נראים זוועה
תיכנסי ותראי רק את הרגליים שלך.
סגרי מצלמה
תגידי שהיא לא עובדת
תהי נגד חלון פתוח ומואר וככה תהיי חשוכה, ולא יראו אותך, אבל באמת שאין לך מה לדאוג גם אני בהתחלה של שיעורי ספורט עשיתי את זה כי זה היה לי ממש מביך,אבל לאט לאט כבר לא אכפת לי, כי רף אחד לא באמת מסתכל כולם, והיחידה שכן הייתה אני
תעמדי בצורה כזו שיראו רק את הזווית שלך, את היד נגיד מתנופפת למעלה למטה
או שתגידי שאין מצלמה
או שתגידי שאין מצלמה
באותו הנושא: