4 תשובות
היי, אני לא ממש מרגישה טוב היום זה בסדר אם לא אכנס לשיעור חד פעמי היום?
תכתבי לה שיש לך כאבי מחזור פשוט
תגידי לה שאת במחזור ...זה לא שיש לך מה להסתיר פה..היא גם בת אז היא בטח תבין....
היי מה קורה? בוקר טוב
אני לא מרגישה טוב , אני במחזור
זה בסדר אם לא אכנס לשיעור היום?