13 תשובות
לא. המדינה הזו קיימת בזכות הדת ועומדת עליה
לא..
זה הורס את כל המהות של מדינה לעם היהודי
כן להקל פה ושם למי שלא מעוניין..
אכן אני בעד
כן
לא
ועם כל החיסרונות שיש בלא הזה, אני ארגיש שלמה יותר אם ישראל תשאר כמו שהיא.
חלקית. המדינה הזאת חיה על הדת אבל מצד שני יש מלא במדינה חילוניים והכל סגור בשבת וזה מאוד מפריע
לא אכפת לי
אני רק בעד שתהייה חתונה אזרחית וזהו
לדעתי זו גם מדינה שנוצרה להיהודים ( אני נוצריה ) אפשר להבין אותם ואת הבקשות שיהיו חנויות סגורות בשבת
עדיף שהמדינה תשאר ככה
זה חלק מישראל
בעד במידה מסויימת
לדעתי אם רוצים שלום עם הערבים זה חייב לקרות, מה שמצחיק זה שזה בדיוק מה שהימין יגרום להפרדת דת ומדינה בסופו של דבר (הרי הם רוצים את ארץ ישראל השלמה שתגרור שיהיו פה מיליוני ערבים נוספים ואז לא יהיה אפשר לקרוא למדינה מדינה יהודית)
לא. אם יהדות היא לא חלק מהמדינה (ז"א שמדינת ישראל יהודית) אין לנו זכות קיום פה.
לא בלי דת מה היה שווה בכלל להקים אותה ? אם אתם כול כך רוצים שהיהדות תיכחד יכלנו להקים גם את המדינה באוגנדה
כן אבל צריך שתהיה מפלגה קפיטליסטית שתתמוך בזה כי מרצ מגעילים אותי