3 תשובות
שואל השאלה:
פייבר תמיד יותר טוב כי זה סיבים אבל הבעיה שבעיר שלי אין סיבים אופטיים
אה... אז לי יש עם פייבר לא יודעת אם כדי בלי
היא סבבה כאילו יש יותר טובים אבל היא גם ממש טובה אבל חשוב שזה יהיה פייבר כי אם לא אז זה יהיה פחות טוב