4 תשובות
אני גם עושה את זה. זה לא נוח ולא אסתטי.

אין לי דעה עליהם, שיעשו מה שבא להם.
4AM
אני מעדיפה כאלה בלי שיערות בכל פינה
אין לי דעה
שיעשו מה שבאלהם
אסתטיקה זה חשוב, תלוי איפה. תמיד חשוב שיהיה אכפת מהגוף