6 תשובות
אם את לא רוצה את לא חייבת אף אחד לא מכריח אותך
אף אחד לא יעניש אותך ולא ייקרה לך כלום.
בסופו של דבר זה החלטה שלך... ואמונה ודת מגיעה מהלב. תעשי מה שאת חושבת לנכון
אם את מאמינה שיש אלוקים ועונש אז תשמרי שבת
כאילו פשוט תעשי שיהיה לך שבת דיי נחמדה
כאילו פשוט תעשי שיהיה לך שבת דיי נחמדה
אל תוותרי ככה על השבת, תמצאי עיסוק כמו לקרוא ספר או לשחק משחקי קופסה וכאלה.
יש שכר גדול על שמירת שבת, ויש לציין ששבת יותר קדושה מכיפור.
יש שכר גדול על שמירת שבת, ויש לציין ששבת יותר קדושה מכיפור.
אנונימי
אם את מאמינה בזה באמת אל תוותרי על זה
תשני דברים כדי שבשבת לא יהיה לך משעמם
את יכולה:
להפגש עם חברות
לקרוא הרבה ספרים
עיתונים
לשחק עם המשפחה
סתם לשבת ולדבר
לטייל
לישון המון
לקרוא תהילים
להתפלל
וכו'..
בסופו של דבר שבת היא רק 25 שעות שזה כלום
אני תמיד בערב נשארת עד איזה 1-2 ערה וקוראת דברים או מדברת עם משפחה ואז ישנה עד הצהריים ונשאר רק שעתיים שלוש לשבת אז קוראים ספר או תהילים ואני יוצאת לטייל עם הכלבה וזהו נגמרת שבת, זה פשוט ולא קשה בכלל :)
תשני דברים כדי שבשבת לא יהיה לך משעמם
את יכולה:
להפגש עם חברות
לקרוא הרבה ספרים
עיתונים
לשחק עם המשפחה
סתם לשבת ולדבר
לטייל
לישון המון
לקרוא תהילים
להתפלל
וכו'..
בסופו של דבר שבת היא רק 25 שעות שזה כלום
אני תמיד בערב נשארת עד איזה 1-2 ערה וקוראת דברים או מדברת עם משפחה ואז ישנה עד הצהריים ונשאר רק שעתיים שלוש לשבת אז קוראים ספר או תהילים ואני יוצאת לטייל עם הכלבה וזהו נגמרת שבת, זה פשוט ולא קשה בכלל :)
אנונימית
באותו הנושא: