4 תשובות
בייסיקלי פשוט יש מן שנאה ידועה כזאת כלפי ילידי 2009 ועל הילדים שנולדו כאילו אין הייט
וזה בסך הכל מתאר את זה שם
וזה בסך הכל מתאר את זה שם
אנונימית
שואל השאלה:
אה כיאלו שמי שנולד ב2009 יש עליו הייט ועל האחרים לא ?
אה כיאלו שמי שנולד ב2009 יש עליו הייט ועל האחרים לא ?
אנונימית
אפשר לשאול למה יש הייט על מי שנולד ב2009 ?
אנונימית
שואל השאלה:
למה באמת יש הייט על מי שנולד ב2009
למה באמת יש הייט על מי שנולד ב2009
אנונימית
באותו הנושא: