4 תשובות
בייסיקלי פשוט יש מן שנאה ידועה כזאת כלפי ילידי 2009 ועל הילדים שנולדו כאילו אין הייט
וזה בסך הכל מתאר את זה שם
אנונימית
שואל השאלה:
אה כיאלו שמי שנולד ב2009 יש עליו הייט ועל האחרים לא ?
אנונימית
אפשר לשאול למה יש הייט על מי שנולד ב2009 ?
אנונימית
שואל השאלה:
למה באמת יש הייט על מי שנולד ב2009
אנונימית