6 תשובות
תנוחי היום ותעשי רק מתיחות, לאט לאט הגוף באמת יתרגל ותוכלי לעשות פעילות גופנית בלי שיכאב לך
תעשי מתיחות אחר כך
תעשי היום אימון מתיחות, ותעשי מקלחת חמה זה עוזר לשרירים תפוסים, ושימי גם כרית חמה
תתקלחי במים חמים
תעשי מתיחות תרגילים לשחרור הגוף
תעשי מתיחות, תפחיתי את האימונים לשלוש פעמים בשבוע ולא כל יום.
ישר אחרי אימון מומלץ לאכול דברים כמו בננה, תפוח, חטיף אנרגיה, שקית קטנה של קורנפלקס.
ובערך 30 -40 דקות אחרי מומלץ לאכול ארוחה עיקרית שמשלבת חלבונים ופחמימות