6 תשובות
כעע
אפילו יותר מידיי
אפילו יותר מידיי
לא
כן- זה מוד
לא
אני מביכה כן..
שאני בוכה ליד אנשים שאני מכירה..
הם קוראים לי מביכה בלי שהם יודעים מה קרה
שאני בוכה ליד אנשים שאני מכירה..
הם קוראים לי מביכה בלי שהם יודעים מה קרה
באותו הנושא: