3 תשובות
בטח, הרבה פעמים.
ואני חושבת שזה עניין של תפישה, יש כאלה שיראו בפעולות מסוימות שאנו עושים כמביכות, ויש כאלה שלא.
אבל בייסקלי, אני חושבת שזה יותר פרקטי מאשר פסיכולוגי בראש.
יותר מידי פעמים