תשובה אחת
את גם לא תרגישי איתו בנוח אם תהיי איתו בשיעור או בכל מקום אחר, בסוף תצטרכו להיפגש ועדיף שזה היה עכשיו
תלדי ותהיי עם הבנות או עם הבנים שלא איתו בהתחלה
תזכירי לעצמך כל הזמן שאת באה בשביל האנשים האחרים ולא בשבילו, ואם הוא מצליח גם את אני בטוחה
תנסי לא ליצור איתו קשר עין או לשבת לידו