10 תשובות
כן
את רוצה? למה את שואלת אותנו
אני במקומך לא הייתי הולך אבל אם את רוצה אין בעיה תעשי מה שבאלך
אני במקומך לא הייתי הולך אבל אם את רוצה אין בעיה תעשי מה שבאלך
נה אני הייתי חורפת
החטלה שלך את חושבת שיש לך כוח אז לכי אם אין לך כוח אל תלכי.
לכי עם פיגמה
מקסימום תחזרי אחרי זה לישון
מקסימום תחזרי אחרי זה לישון
אם את מרגישה שבא לך חברה כרגע ויש לך אנרגיות לזה אז כן.
תלכי לכמה שעות יותר עדיף מלהיות בבית
שואל השאלה:
כבר נפגשתי עם חברים היום
כבר נפגשתי עם חברים היום
תשארי לבינג ככה עם שוקו חם מי צריך חברים שיש נטפליקס...
לאא שטויות תלכי איתם פעם הבאה תישארי לישון
באותו הנושא: