30 תשובות
היא לא חייבת להכין לך את האוכל היא צריכה לספק לך אוכל אבל אתה יכול להכין גם בעצמך ואם אתה לא יודע אתה יכול לבקש ממנה שתלמד אותך
כל עוד יש אוכל בבית והיא פשוט לא מכינה לך אותו זה סבבה והגיוני לגמרי,
תלמד לבשל
היא צריכה לספק לך אוכל בדרך כלשהי
כאילו אם יגמר לך הכסף היא צריכה לדאוג שיהיה לך משהו לאכול
אתה מדבר? אמא שלי מעולם לא הכינה אוכל בבית, תמיד הסתדרתי לבד ואילתרתי.
מותר לה לא להכין אבל היא חייבת לספק לך
קרה לי שבוע שעבר, אכלתי יוגורט כל הזמן.. דבר איתה:)
היא לא חייבת להכין, ממליצה להסתכל ביוטיוב וללמוד להכין דברים חדשים ופשוטים כדיי שיהיה לך גיוון.
מאמינה שאמא שלך עוברת תקופה קשה ולכן היא לא מבשלת...
נסה להבין אותה ולהכיל את הסיטואציה.
אוהבתת ❤
תקשיב החיים לא תותים נכון שזה מבאס באמת אבל תחפש משהו שאפשר להכין בבית תסתכל מתכונים באינטרנט ויאללה תכין אם אין משהו להכין בבית וההורים גם לא נותנים כסף אז זה בעיה
תלמד להכין עוד דברים לא חבל על הכסף? אם יש רכיבים במקרר אז תכין..
אתה צריך ללמוד להכין לעצמך אוכל.
אנונימית
היא לא *חייבת* להכין לך אוכל אבל פשוט תגיד לה שכבר הרבה זמן אתה אוכל אותו דבר ותבקש שהיא תכין לך משהו שיספיק לכמה ימים, נניח אורז ואז תשים במקרר
גם בחייאת אל תהיו מפונקים, אתה ליטרלי בן 15, הגיע הזמן ללמוד מזה "עצמאות", אתה לא תינוק, תכין לבד.
נכון אמא שלך לא יכולה להאכיל אותך 3 ארוחות ביום כל יום עד סוף החיים אני מציעה גם אם יהיה לך זמן כדאי לך בחופש הבא גם לעבוד איפהשהו שיהיה לך כסף בצד למקרה אני ממליצה על זה בכללי לכולם
תתקשר לרווחה מהזה
היא לא חייבת להכין לך אוכל אתה יודע..
אנונימית
אמא שלי אף פעם לא הכינה לי אוכל-

ממליצה ללמוד מתכונים לבד ולאלתר
צרות של עשירים
מה הבעיה תלמד להכין פסטה זה הכי פשוט שיש
אתה בן 15 לא 5
היא צריכה לספק לך אוכל אבל היא לא חייבת לבשל לך
אנונימית
היא צריכה לדאוג שיהיו לך חומרי גלם לאוכל, אבל היא לא חייבת להכין אותו בעצמה. אתה יכול ללמוד מתכונים קלים שיש בהם עוד משהו חוץ מחביתה וצ'יפס.
תכין דרך האינטרנט
אנונימית
תלמד לבשל בנאדם אני יודע לבשל מגיל 9
היא לא חייבת להכין לך
אם אין מצרכים בבית זה סיפור אחר
אמא שלי עסוקה מאז הקורונה אז אני מבשלת הרבה בבית
וגם אחים שלי מכינים לעצמם ארוחות ערב והם עדיין ביסודי...
הגיע הזמן שתלמד להסתדר לבד
כמו שאמרו היא חייבת להביא לך אוכל אבל לא להכין לך אוכל
אנונימי
אני מכינה לעצמי ולאחים שלי אוכל מגיל 7 - אני הבכורה.
כשההורים עובדים אז אני שומרת ומכינה קצת עזרה לאמא שלך לא תזיק במקום שהיא תכין תכין אתה זה לא כל כך קשה .
)אח שלי הקטן - בן 8 ( יודע להכין דברים בסיסים אז אם אתה לא יודע זו קצת בעיה
אנונימית
היא חייבת לספק לך בגדים קורת גג ופרוסת לחם
אנונימית
לא נשמע לי תקין תנסה לדבר איתה
אנונימית
לדעתי זה לא נורמלי מה אין סירים במקרר?
לא יודעת בסדר
תמצא עבודה ויהיה לך כסף
אנונימית
היא לא חייבת להכין לך אוכל היא לא המשרת שאבא שלך הביא לך אם יש אוכל בבית תכנס לאינטרנט ותלמד איך מכינים ותנקה . אחריך היא לא צריכה לחזור מהעבודה לנקות אחרי הלכלוך שאתה מכין.
לא הפינוק של הילדים של היום זה משהו
באותו הנושא: