10 תשובות
אני לא צמחונית אבל זה דבר דבילי להגיד
xm1
באמא שלך
הם ממש לא גומרים את כל הצמחייה כי הם לא אוכלים רק צמחים, וחוץ מזה גם אנשים שהם לא צמחוניים/טבעוניים אוכלים מאכלים מהטבע
אני לא צמחונית אבל זה פשוט טיפשי לומר את זה
זה דבילי אחותי
אתה פ*קינג צוחק עלי
אני לא צמחונית אבל זה פשוט מטומטם להגיד את זה
אתה מודע לזה שהירקות שאנחנו אוכלים זה מגדלים במיוחד בשבילנו בחממות, לחיות בטבע יש מספיק אוכל אל תדאג מתוקי
זה מה שהתכוונתי, אפשר לעשות את זה בהפחתה במוצרים מהחי
זה לא עובד ככה
אוכלי בשר הם מי שגומרים יותר צמחים כי הם אוכלים צמחים וגם החיות שהם אוכלים גומרות מלא צמחים
חוץ מזה ככל שפחות א.נשים יאכלו בשר אז יהיה פחות ביקוש לבשר ויהיה "צריך" פחות חיות אז יהיו פחות חיות ואז תהיה מספיק צמחיה בשביל כולן
מה