3 תשובות
וואי כל כל המצב שלי עכשיו אני מנסה להתרחק מהן כי הן לא עושות לי טוב ואל תחשבי על מה שאחרים אומרים כל עוד את שלמה עם מה שאמרת
אחותי למה!! למה לעזעזל!! פשוט וקל תגידי להן שאת מצטערת ותבכי!
שואל השאלה:
anima girl 1
עלינו לחטיבה והן פשוט השאירו אותי בצד.. ועכשיו הן מפרסמות את זה ש"קיללתי" אותן
anima girl 1
עלינו לחטיבה והן פשוט השאירו אותי בצד.. ועכשיו הן מפרסמות את זה ש"קיללתי" אותן
אנונימית
באותו הנושא: