6 תשובות
תביא לי תאינסטגרם שלה אני אטפל בה
זה לא נכון לריב איתה, תצטרכי להסביר לה שהמצב קצת לא נעים לך ואת רוצה שתשלימו...

אני לא טיפוס כזה אז הינה כמה שמצאתי-

פחות אחד יותר נחמד

זה טבעי שרבת עם המסרק הבוקר?!

ברחתי מגן חיות כי הפחדת אותי הבוקר

רוצה מדרגה לרדת נמוך יותר?

את כל כך מכוערת שכשנולדת ההורים שלך אמרו למה לא? יהיה צחוקים..
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה לעזאזל לא נכון לריב איתה היא לא יכולה לפגוע בי מתי שבא לה אם צריך אני אחזיר לה ולא ממש אני לא רוצה להשלים איתה ו הילדה הזאת שתתה מיץ אומץ
אנונימית
פשוט תנסו לסיים את זה יפה.
אתם בנות שלוש?
פשוט תעשי איתה שיחה בוגרת. בלי צעקות. ותחליטו אם להמשיך קשר ואם לא.
החלטה שלך :)
אם היא פוגעת בך על בסיס קבוע מומלץ שתתפסי מרחק. וכן את לא חייבת לסלוח לה.
אגב מצאתי עוד אחד
עם חברה כמוך מי צריך אויבים?!
אנונימית
נו תביא לי תשם שלי באלוהים אמי אדבר איתה