5 תשובות
אבוקדו
יש הרבה כמוך..גם אני רוצה להתאהב בבת לפעמים סתם ככה אבל אוף אני לא מכירה אף אחת:(
גם אני. החיים שלי משעממים. בא לי לאהוב מישהי
עדיף לך לא להתאהב . כי אהבה לא הדדית זה כואב ממש. תאמין לי אני עדיין בזה ... תהנה מהחיים פשוט אל תחשוב על הדברים האלה
אנונימית
שואל השאלה:
חוויתי כאלה ופייר? זה היה לי כיף
חוויתי כאלה ופייר? זה היה לי כיף
אנונימי
באותו הנושא: