2 תשובות
אם הם באמת חברים שלך שילכו ויבקשו שיעבירו אותך גם (לא חייבים להגיד שהעתיקו אלא שפשוט ממש עזרת להם עם החומר)
אם הם חברים טובים שלך אז אתם תישארו חברים- הקבצה זה לא הכל
מעבר לזה, אם את רוצה להיות בדוברים- תחתרי לזה, תתאמצי, תשקיעי, ואל תפסיקי להגיד שאת רוצה ושאת יכולה
לגבי זה שהם העתיקו ממך את העבודות- אין לי יותר מדי מה להגיד, בחרת לתת להם להעתיק ממך וזאת היתה ההחלטה שלך וזה בעבר ואין לך ממש מה לעשות עם זה עכשיו, אם את שוקלת להלשין עליהם אני הייתי מייעצת שלא.. הם חברים שלך והכל נעשה בהסכמה וללכת למורים ולהלשין זה סתם ייצא קטנוני וזה דבר שמונע מקנאה (גם אם מגיע לך להיות בדוברים) ולכן הייתי מייעצת פשוט להמשיל בחייך ואם את רוצה להיות בדוברים אז תתאמצי עד שתגיעי לשם ואם את מפחדת שהם לא יישארו חברים שלך בגלל שהם עברו הקבצה אז כנראה שהם לא חברים טובים במיוחד ועדיף לך בלעדיהם