5 תשובות
כןן זה היה ממש חמוד
וואו כן, חולה על השמיניה
זה היה מדהים
הפסטיגל כולו היה מרגש ברמות
כן, לגמרי היה כיף שווה קצת לראות אנשים איכותיים מהדור של פעם, שמייצגים משו חשוב
טום היה אמור להיות בכל הפסטיגל .