8 תשובות
עוד שנתיים או שנה וחצי
אנונימית
לא. השאלה האמיתית היא מה זה רגיל . כי החיים לא יהיו כמו פעם
שנתיים שלוש
איזה שלוש שנים אם כבר יש חיסון? שנה וחצי גג
אז מה אם יש חיסון
שלוש שנים כזה
שואל השאלה:
עוד היה לי תקווה הייתי בטוחה עוד שנה גג
התשובות גרמו לי לאבד תקווה
אנונימית
אף פעם אל תאבדי תקווה