8 תשובות
עוד שנתיים או שנה וחצי
אנונימית
לא. השאלה האמיתית היא מה זה רגיל . כי החיים לא יהיו כמו פעם
שנתיים שלוש
איזה שלוש שנים אם כבר יש חיסון? שנה וחצי גג
אז מה אם יש חיסון
שלוש שנים כזה
שואל השאלה:
עוד היה לי תקווה הייתי בטוחה עוד שנה גג
התשובות גרמו לי לאבד תקווה
עוד היה לי תקווה הייתי בטוחה עוד שנה גג
התשובות גרמו לי לאבד תקווה
אנונימית
אף פעם אל תאבדי תקווה
באותו הנושא: