28 תשובות
ממש לא
לא יודע איכשהו כל אחת אוהבת אותם פתאום אני לא מכיר את המוזיקה שלהם יותר מדי אני לא כזה מתחבר אליהם אז לא ממש יודע אם מגיע להם כל ההערכה הזאת או לא
כן
בגלל הילדות אלט טיקטוק האלה שכלכך מיוחדות
לאא הם להקה פשוט מוצלחת שסוף סוף קיבלו הערכה שמגיעה להם
נב. היום יש לאלכס טרנר יומולדתת
^הם באמת טובים אבל הילדות אלט האלה ממש הרסו אותם וגרמו להם להיות אוברייטד רצח
אני יכולה להבטיח לך שאני באמת שומעת אותם מלא זמן ויש לי תקליטים שלהם ואני מכירה את כל השירים שלהם עוד לפני שזה היה טרנד
הם הפכו להיות טרנד בגלל ילדי טיקטוק, עצוב.
אנשים מכירים את am ואת wpsiatwin אז הם חושבים שהם מעריצים שלהם או משהו.
לא יודעת אם זה אוברייטד, אבל זה בהחלט הפך להיות טרנד.
cat girl^^
יש לי 3 תקליטים שלהם מ 2015 אני מבינה אותך זה מתסכל, עכשיו כל מי ששומע ארקטיק מאנקיז חושבים שהוא מושפע מטיקטוק
^בול!! הם נהיו בגלל ילדי טיקטוק זה כלכך מביך ועצוב):
אני יודע שזה רוק אבל אני מקווה שאתה בתור אחד ששומע מוזיקה קצת מעבר לארקטיק מאניקז מבין למה אני מתכוון
שואל השאלה:
לדעתי המוזיקה שלהם תמיד הייתה רוק נחמד כזה, לא משהו גדול מהחיים.
אנונימית
כן הבנתי זה באמת נשמע קצת כמו פופ לול וזה אבל זה בסדר כזה לא הכי טוב אבל לא הכי גרוע
שואל השאלה:
זה מאוד בינוני ואמצע הדרך
אנונימית
בינוני מינוס
בוא פשוט נפתח להם דף הייט באינסטגרם מה אומרים?
cat girl23
כןן
והם אחלה להקה הם פשוט אוברייטד, עושים מהם יותר מדי. הם בסדר לא יותר מזה.
^ זה רוק גאון
אני מכיר ואוהב אותם הרבה זמן והאמת שרק בשנה שנתיים האחרונות ראיתי שהם ממש מוכרים הרבה יותר ממה שחשבתי
לא אוברייטד, אבל עכשיו כל מי שמכיר את 505 או wyocmwyh הוא מעריץ.
ממש מתגעגעת לימים שלא עשו מהם טרנד
מה הקשר ביניהם?? ^
שואל השאלה:
שכולם נהיו טרנדים כאלה
אנונימית
אוקיי, נגיד, אבל חוץ מזה אין קשר ואיך הם טיפשים בדיוק
בתור אחת ששומעת ארקטיק מאנקיז, יש להם מוזיקה ממש איכותית וטובה ואני חושבת שמגיע להם ההערכה שהם מקבלים..
כן.. סתם להקת פופ
לא, בסך הכל יש להם יותר קהל, שזה טוב...הקריירה שלהם מתפתחת, אני לא מוצאת סיבה לאחל לאמנים פחות להצליח אם הם לא עשו משהו שנוגד את הערכים שלי