5 תשובות
אחלה מוזיקה
אבל יש לי שאלה איך אפה אוהב מוזיקה ?
מי זה?
אנונימית
יש להם שתי שירים שאני ממש אוהבת
אנונימית
אני לא מתה עליהם
מוזיקה טובה. יש להם יחסית הרבה שירים בפלייליסט שלי