4 תשובות
אני במודיעין, ליד ראשלצ..
אנונימית
רוב הבנות והישראליות פרחות ערסיות קנאיות ולא מפרגנות באסה.
בגלל זה אני חברה רק של בנים.
אנונימית
בכל מקום יש פרחות לצערי אבל אני נגיד למדתי במקיף ה אמירים והיה סבבה רצח אחלה תיכון
אם את מופת אני בח במופת במקיף ג ואני מכירה בנות בז במקיף ג (בעיקר במופת) אבל גם במדעית רגילה וספורט והרוב ממש מפרגנות ותומכות
אנונימית