6 תשובות
לא, אני שמחה שלמדתי באולפנה. קיבלתי חינוך שמתאים לדת...
ואל דאגה נתקלתי בחילונים בהרבה מקומות אחרים
ואל דאגה נתקלתי בחילונים בהרבה מקומות אחרים
לא, אני לומדת באולפנה ויש לי אפשרות לעבור ואני לא רוצה בזה. אני מאוד אוהבת את המשפחתיות, את זה שכל מורה היא כמו חברה בשבילך, שיש מדי פעם שיחות מעניינות ומרעננות. לשאלתך לא הייתי עוברת
אני לומדת באולפנה ואת האמת שאני רוצה לעבור, אני ממש מבולבלת ומתלבטת אני ממש לא יודעת מה לעשות.
אני בגיל הכי דפוק שיש אני מפחדת לעשות טעות.
אני בגיל הכי דפוק שיש אני מפחדת לעשות טעות.
אנונימית
שואל השאלה:
מזדהה..
אני חושבת שאני יעבור אני רוצה לנסות משהו חדש ולהכיר אנשים חדשים
מזדהה..
אני חושבת שאני יעבור אני רוצה לנסות משהו חדש ולהכיר אנשים חדשים
אנונימית
לא,בחיים לא הייתי עוברת,האולפנה שלי היא הבית ספר הכי מדהים שיכולתי לבקש,הוא עזר לי ועוזר לי להתפתח,הצוות מדהים,אני כל כך מודה שאני באולפנה הזאת ואני יודעת שבסוף שנה הבאה יהיה לי מאוד קשה להיפרד ממנה.היא חלק מאוד גדול בחיים שלי ומאוד משמעותי גם . תמיד יהיה לי מקום בלב לאולפנה שלי.האולפנה שלי הפכה לבית שלי בחמש שנים האחרונות
ואי בחיים לאא
אנונימית
באותו הנושא: