התחברות
הרשמה
איך קוראים לאנשים האלו שלא אכפת להם אם יש או אין אלוהים
פשוט שאין להם אמונה שקשורה לאלוהים
5 בינואר 2021, 12:26
אמונה
אלוהים
חוות דעת
2 תשובות
אנגוניסטים
(
(:marceline
אגנוסטים.
(אם אני לא טועה, ואני כנראה טועה).
r. george
R
Regina George 01
באותו הנושא:
פיתאום חשבתי !!! למה לאלוהים קוראים אלוהים ?
למה לאנשים כל כך אכפת שאני לא מאמין באלוהים?
למה יש אנשים שקוראים לאלוהים אלוקים?
לאלוהים של הנוצרים קוראים ישו, לאלוהים של המוסלמים קוראים אללה, איך קוראים לאלוהים של ישראל?
לכל האלו שמאמינים בה', לדעתכם אלוהים גאה במה שאתם עושים ואיך שאתם מתייחסים לאנשים?
למה אנשים חושבים שלאלוהים אכפת מהם? לכם אכפת מהנמלה כשאתם דורכים עליה?
איך קוראים לאנשים האלה שלא מאמינים בכלום?ולא אתאיסטים אתאיסטים לא מאמינים בדת ואלוהים.
למה לאלוהים לא אכפת מאנשים טובים שהוא שולח אליהם את הסרטן?
איך קוראים לאנשים האלו בצפון תל אביב שלא מוציאים את האייר פודס מהאוזניים?
איך קוראים לאנשים שכן מאמינים באלוהים אבל לא בדתות?
למה יש אנשים שקוראים לאלוהים אלוקים?