6 תשובות
שואל השאלה:
גם נפגעתי כי אם זאת הייתה אני הייתי רושמת שהיה טעים ותודה.
וזה העוגה האהובה עליו
אנונימית
לא נראה לי את אמורה להיפגע, הוא כולה שכח או משהו...
תשאלי אותו כזה 'איך יצא בסוף?' וזהו
אולי הוא שכח, אבל אם נפגעת תכתבי לו, אולי הייתה סיבה כלשהי, אולי לא, תדעי רק אם תכתבי לו
פשוט תשאלי איך יצא אל תעלבי מזה כנראה הוא שכח את לא צריכה לקחת ללב
לא נורא
שואל השאלה:
חח הוא התקשר בסוף עכשיו ואמר שהפצצתי מסתבר הוא טעם מזה רק היום יאללה נסלח
אנונימית
באותו הנושא: