תשובה אחת
מישהי עשתה בטיקטוק ושאלו אותה ואמר שלא כאב בכלל
תבדקי באינטרנט יש הסבר על כל האיזורים ורמות הכאב אבל בכללי לכל אחד זו רמת כאב שונה יש מצב שזה יכאב בגלל שהעור דק וקרוב לעצם
אני עשיתי ביד וכמעט לא כאב