5 תשובות
אני חושבת שזה לא מומלץ
כן אפשר ראיתי מלא אנשים שיש להם במקום הזה
תברר בסלון קעקועים
לא מומלץ
שואל השאלה:
אני עוד לא יודעת עם אני אתחרט על זה אני חושבת לחכות אולי עוד שנה ולראות .
ואני בת 15 עוד מעט 16 ההורים דלי הסכימו לי את הקעקוע הקטן הזה .
וזה גם המזל שלי יעני אני מזל עקרב זה לא שאני שפעה ועושה איזה קעקוע של כתר כמו כולם.
אני חושבת שזה משהו שיסמל אותי אבל לא בטוחה כל כך
אנונימית
מותר כמעט בכל מקום