6 תשובות
לא זה דווקא סבבה
לא! את לא רוצה לדעת מה אכלתי היום..
זה ממש לא הרבה
ותאכלי מה שאת רוצה וכמה שאת רוצה.
נורמלי לגמריי
לא אכלת הרבה
ממש לא הרבה זה ממש בסדר