5 תשובות
לא דברים טובים תהיי בטוחה...
נשירת שיער,חוסר ברזל/וויטמינים, אנמיה, חולשה, ירידה במשקל( אני די בטוחה שזה מה שאת רוצה לדעת בעיקר אבל אני מקווה שאני טועה), עצמות חלשות,קור, סחרחורות והתעלפויות, דכאון, קושי בתפקוד, כאבי בטן חזקים בגלל הרעב, עצבנות, ועוד בעיקר.. כמובן שלא הכל יקרה לכל אחד אבל משהו מהתסמינים בטוח יגיד שלום
עריכה: שכחתי לציין גם עצירות(לא נעים)
עריכה: שכחתי לציין גם עצירות(לא נעים)
מפתחים אנורקסיה
המערכת החיסונית קורסת
עייפות
אין לך כוח לכלום
המערכת החיסונית קורסת
עייפות
אין לך כוח לכלום
זה יכול לגרום לבעיות רציניות העיכול, התעלפויות ואפילו חור בקיבה
מאיזה בחינה? כי יש המון?
אם מבחינת משקל אז הגוף נכנס למצב רעב ואוגר כמה שיותר שומן ושורף שריר במקום.
אם מבחינת משקל אז הגוף נכנס למצב רעב ואוגר כמה שיותר שומן ושורף שריר במקום.
באותו הנושא: