9 תשובות
זה נשמע שאת מתחילה לפתח
אבל לא ניראלי זה נקרה
לא, זו לא הפרעת אכילה
לא אומר בהכרח...
ככה זה מתחיל....
אל תחשבני עם עצמך יותר מדי. תעשי מה שטוב לך ולא מה שהחברה מכתיבה
שואל השאלה:
אבל בא לי גוף יפה
אנונימית
הגוף שלך מושלם!!! אל תתני למה שאת רואה באינטרנט לגרום לך להרגיש רע עם עצמך. אם את רוצה להיות יותר חטובה מוזמנת לעשות ספורט, כמובן במידה.
ואת יכולה לקבל אותו עם גרעון קלורי וספורט ואל תרעיבי את עצמך בחיים!
אל תאכלי מתחת ל1200 קלוריות כי הגוף שלך יפגע, כגון מחזור, מערכת עיכול, חילוף חומריפ והרשימה ארוכה....
אל תלעי את עצמך ואת הנפש
גוף יפה לא תשיגי מלא לאכול כלום כל היום.
גוף יפה תשיגי מלאכול סדיר ובריא. תזונאית יכולה להתאים לך תפריט טוב, ותשלבי גם ספורט. למרות שהגוף שלך כבר מושלם, אבל אם זה יגרום לך להרגיש יותר טוב למה לא.
אל תגיעי למצבים כאלה, תאמיני לי שאת לא רוצה את זה.