7 תשובות
קצת מוזר. אבל כל אחד והקצב שלו
אני וחבר שלי שנתיים יחד והם לא מכירים:/
אנונימית
קצת,
כל דבר והזמן שלו
זה סבבה כול אחד בקצב שלו
איזה גילאים?
אנונימית
בכלל לא. אני וחבר שלי שנה וחצי יחד כל הזמן ישנים זה אצל זה וההורים לא מכירים
איך אתם ישנים אחד אצל השני^ בלי שההורים יכירו?
ולשאלתך לא זה לא מוזר, לאט לאט כל אחד והקצב שלו
באותו הנושא: