9 תשובות
זה יהיה מאוד לא נעים אם תבואי ותגידי לו שאת לא בקטע והוא לא יבין בכלל על מה את מדברת.
את צריכה להיות בטוחה שהוא בקטע,
ואז לראות מה תעשי.
את צריכה להיות בטוחה שהוא בקטע,
ואז לראות מה תעשי.
שואל השאלה:
^^אבל זה הקטע.. אני לא בהתלבטות בין שניהם, אני מאוהבת באחד (וגם הוא בי) אבל מה שמונע מאיתנו להיות ביחד זה חבר משותף שגם בקטע שלי.. ואני שואלת איך אני פונה אליו איך אני פשוט באה אליו משום מקום ומנפצת לו את התקוות שיש לו בקשר אליי?
^^אבל זה הקטע.. אני לא בהתלבטות בין שניהם, אני מאוהבת באחד (וגם הוא בי) אבל מה שמונע מאיתנו להיות ביחד זה חבר משותף שגם בקטע שלי.. ואני שואלת איך אני פונה אליו איך אני פשוט באה אליו משום מקום ומנפצת לו את התקוות שיש לו בקשר אליי?
אנונימית
הוא לא אמר שהוא בקטע שלך,
אז אני לא רואה למה אתם צריכים לתת לזה לעצור אתכם.
בלי קשר ואני אומרת לטובתך,
מחויבות בגיל הזה היא דבר מקשה שפחות מתאים.
אז אני לא רואה למה אתם צריכים לתת לזה לעצור אתכם.
בלי קשר ואני אומרת לטובתך,
מחויבות בגיל הזה היא דבר מקשה שפחות מתאים.
שואל השאלה:
^^אני אקח את זה לתשומת לבי. תודה על הדאגה 3>
^^אני אקח את זה לתשומת לבי. תודה על הדאגה 3>
אנונימית
מה הסיכויים שהשם שלך מתחיל ב ה' ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא מתחיל באות ה
^^לא מתחיל באות ה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הוא לא אמר אבל אנחנו מכירים אותו יותר מדי טוב בעיקר הבנים.. אני שמה לב שהיחס אליי שונה והוא כל הזמן רוצה לדבר איתי ולעזור לי ומנסה להתקרב אליי, אני פשוט מרגישה את זה
^^הוא לא אמר אבל אנחנו מכירים אותו יותר מדי טוב בעיקר הבנים.. אני שמה לב שהיחס אליי שונה והוא כל הזמן רוצה לדבר איתי ולעזור לי ומנסה להתקרב אליי, אני פשוט מרגישה את זה
אנונימית
תיבחרי במי שאת יותר מחבבת מקסימום תעשי רשימה כזה של פלוסים ומינוסים על כל אחד זה עוזר
איך את כלכך בטוחה שהוא מעוניין בקשר זוגי איתך?
הוא אמר לך?
הוא אמר לך?
באותו הנושא: