7 תשובות
נתחיל מזה שרוב הבנים גבוהים מרוב הבנות.
ואז נמשיך אם זה שהעדפה של מרבית הבנים היא בת שנמוכה מהם, ואצל הבנות זה הפוך.
את לא גבוהה את לא יכולה להחליט לי או לאף אחת מה לעשות
אף אחד לא קבע כלום, אישה יכולה לצאת עם גבר שנמוך ממנה וזו לא עבירה על החוק
פשוט שדוחפים לנו לראש מגיל צעיר שהגבר צריך להיות גדול יותר וחזק יותר
ולכן המון בנות מעדיפות גברים גבוהים מהם והמון בנים מעדיפים בנות נמוכות מהם
שואל השאלה:
^^קודם כל אל תתקפי אותי אני לא חברה שלך:)
אם את מתקשה להבין את הפואנטה שלי חבל.
מה שהתכוונתי זה שאני לא מבינה איך יש פחות זוגות שהבת גבוהה, לא באתי והחלטתי עליכן מה לעשות לפני שאת באה ומייצגת את כל חברותייך הגבוהות. תתאפסי.
אנונימית
שואל השאלה:
^חחחחחחח חשבתי שהכחידו את הטרולים באתר
טוב נו כנראה שהסטיגמות לא כאלה סטיגמות, בנות גבוהות הן בהחלט הזיה מהלכת
אנונימית
הייתי מברכת אותך קצת יותר אבל חסמו אותי בפעם הראשונה
שואל השאלה:
^נו לכי על זה;)
אנונימית