5 תשובות
מסכימה כלכך
שאתה באמת אוהב מישהו לא באמת אכפת לך איך הוא נראה
שאתה באמת אוהב מישהו לא באמת אכפת לך איך הוא נראה
חח אתה לא פוסל נמוכות אבל למה שגבוהות לא יפסלו אותך? מה הגובה שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שהן לא יפסלו אותי, מתי אמרתי את זה? שאלתי על כאלה שרואים מצד לא על הבת עצמה, אני 1.72
אני לא אמרתי שהן לא יפסלו אותי, מתי אמרתי את זה? שאלתי על כאלה שרואים מצד לא על הבת עצמה, אני 1.72
אנונימי
הרוב מעדיפים שהבת נמוכה והגבר גבוה. הכל בא מהעובדה שהגבר צריך להיות גברי וגבוה והוא צריך "להגן" על הבחורה ולהיות ה"שולט" בזוגיות. נכון שזה כיף שהגבר גבוה... אבל זה מה שכולם חושבים. וזה הכי סבבה שיש לך העדפה למישהי גבוהה. זה אפילו טוב שאתה לא הולך לפי מה שהעולם הכתיב שצריך להיות בזוגיות "מושלמת".
לא יודע למה יש להם בעיה