2 תשובות
שואל השאלה:
יש לי דימום כבר שבןע אבל זה לא דימום זה יותר הפרשות חומות זה בסדר אני בחפיסה השניה ולא עשיתי הפסקה בין חפיסה לחפיסה
יש לי דימום כבר שבןע אבל זה לא דימום זה יותר הפרשות חומות זה בסדר אני בחפיסה השניה ולא עשיתי הפסקה בין חפיסה לחפיסה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
באותו הנושא: