5 תשובות
אני לא חושבת שזה בגלל בתיה!!
סתם תחיי תחיים שלך כמו שאת רוצה, אף אחד לא יכתיב לך איך לחיות אותם אחרי הכל הם לא חיים את זה
כל הכבוד!!
שואל השאלה:
טנקס
אנונימי
אני גאה בך ממש
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימי