3 תשובות
אחותי קראה אותי ואמרה שזה ממש טוב
אנונימית
לקרוא את הספר תמיד.
ואני פחות אוהב ספרים שקשה לקרוא.
אז...
ואני פחות אוהב ספרים שקשה לקרוא.
אז...
כן זה ספר ממש יפה, וברור שקודם לקרוא את הספר
באותו הנושא: