3 תשובות
בהתחלה תמיד קשה את צריכה להסתדר ולהתקלם (:
את רק צריכה להאמין שהכל יהיה טוב והכל יהיה בסדר. אני מאמינה שיהיה לך טוב. תלכי בראש שקט ורק תפסיקי לחשוב על המעבר שלך לבית ספר חדש, כי הדבר היחידי שיפחיד אותך זה הלחץ. אל תלחצי, הכל בסדר.

אני מאמינה בך, בהצלחה !!! :))
בתור אחת שעברה 2 חטיבות/בתי ספר רצוף וגם אני יעבור שנה הבאה, זה קשה. קשה להסתגל בימים הראשונים אבל עם הזמן את תתרגלי וכולם יתחברו אלייך ולאישיות שלך. תבחרי טוב במי כדי לך להתחבר