3 תשובות
בתור אחת שגם לא קיבלה ציון משהו.. לא הייתי מציעה לך לעשות חוזר, זה סתם כאב ראש ומלא חומר חדש שלא למדנו לבגרות.. עדיף שתשקיע בבגרויות הקרובות
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת, והאמת שבחורף אנחנו ניגשים לבגרות הזו אז זה כדי לתקן ציון או משהו ;-)
אני בת, והאמת שבחורף אנחנו ניגשים לבגרות הזו אז זה כדי לתקן ציון או משהו ;-)
אנונימי
חח אני יודעת למה את ניגשת! אבל אני רק אומרת לך שלא תמיד זה עדיף.. תעשי ת'שיקולים שלך:)
אנונימית
באותו הנושא: