3 תשובות
מה את עושה?
הוא האשים אותך במשהו הוא עשה תעיפי אותו כבר הוא מטומטם אאת עושה פה טעות אלא אם כן לא אכפת לך ואכפת לך כי את מרגישה אליו משהו ואת הולכת להפגע אז חאלס
הוא האשים אותך במשהו הוא עשה תעיפי אותו כבר הוא מטומטם אאת עושה פה טעות אלא אם כן לא אכפת לך ואכפת לך כי את מרגישה אליו משהו ואת הולכת להפגע אז חאלס
אם את מרגישה מוכנה לכי על זה לפחות ניסית אם הוא רושם לך משהו מגעיל או מסנן זאת כבר בעיה שלו
לא.
זה טעות לשלוח הודעה לאקס.
זה טעות לשלוח הודעה לאקס.
באותו הנושא: