8 תשובות
כן, בהצלחה (:
כן זה נחמד
כן תשלחי לה, זה יכול לשמח אותה וזה יעשה רק טוב
כן.. את מראה הערכה ומשתתפת בצערה... מקסים
כן, הייתי מוסיפה "נהניתי איתך (:" אם זה נכון
כן.
בהצלחה :)
בהצלחה :)
הייתי שמחה לקבל הודעה כזאת, ממש נחמד
תשלחי
תשלחי
כן יא נסיכה
באותו הנושא: