4 תשובות
אין דרך בריאה לרדת שלוש קילו בשבוע , את אחר-כך תעלי את הכל שוב , תעשי את זה בדרך בריאה ובבקשה אל תרעיבי את עצמך
אנונימית
3 קילו בשבוע זה יותר מדי, עדיף קילו בשבוע ואז תרדי 4 בחודש. ואת צריכה להחשיב את המשקל שלך את הגובה והגיל, עדיף שתקראי על זה באינטרנט
את צריכה ללכת לדיאטנית או דיאטה ברשות משרד הבריאות כי זה ממש לא בריא לעשות את זה לבד...וגם אם כן אז את לא היית שואלת את השאלה הזאת פה...
3 קילו בשבוע זה לא בריא וזה יגרום לך להעלות את ה3 קילו האלו בחזרה
אם את רוצה לרדת במשקל תלכי לדיאטנית