3 תשובות
ללא צעדי נקם וענישה מצד המנצחים וללא השפלת המנוצחים.
מנצחים ומנוצחים יש גם במלחמה.. אז נראלי כאילו שלום בלי מלחמה..
ללא התקדמות, כנראה לחימה שנערכה על הרתעה, ומאבק כוחות, מירוץ חימוש ולבסוף הבנה ששתי המדינות חזקות