3 תשובות
כנראה שכשאת פיקחת יש משהו שחוסם אותך מלחבב את אותו אדם, אולי בגלל שהאלכוהול מוריד את המגננות שלך ואת כביכול מרגישה איתו יותר בנוח אז זה משלה אותך..
שואל השאלה:
לא הקטע זה לא רק חרמנות אני אשכרה מחבבת אותו. אבל רק כשאני שיכורה.
לא הקטע זה לא רק חרמנות אני אשכרה מחבבת אותו. אבל רק כשאני שיכורה.
זה נקרא להיות חרמנ;ת וזה טבעי כששותים
אנונימית
באותו הנושא: