8 תשובות
קוראים לזה אי שוויונות, למדתם כבר את הנושא הזה?
שואל השאלה:
אני לא בטוחה.. הצטרפתי להקבצה הזאת באמצע השנה ואני לא מוצאת כלום עם החומר הזה יש אולי איזה נוסחא שפותרים את זה?
אנונימית
הממ, בעקרון פותרים כמו משוואה רגילה רק שאם את כופלת או מחלקת את הפונקציה במספר שלילי אז הסימן מתחלף. לדוגמא אם זה היה 5y>10-
מחלקים במינוס חמש והתוצאה: y<-2
שואל השאלה:
אהה כן למדנו את זנ אבל זה לא מה שהתכוונתי נגיד עכשיו יש פונקציה קווית אז כאשר y=0 איקס שווה- ואז כאילו בודקים בציר אבל את הy קטן גדול אף פעם לא הבנתי
אנונימית
סליחה אבל לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
אוף איך אני אסביר קודם כל ממש תודה
ב
אני חושבת שזה נקרא התחום שבו הפונקציה חיובית (y>0) והתחום שבו הפונקציה שלילית(y<0)
אנונימית
אהה הבנתי אותך!! אבל אני רק יודעת שאומרים בדרך כלל כשx קטן מ0 אז y חיובי. יהיה לי נורא קשה להסביר לך אבל בספר בטח יש הסברים מעולים הייתי גם צריכה להשלים את החומר הזה לבד ובספר יש אחלה הסברים
שואל השאלה:
טוב ממש תודה מלכה
אנונימית