4 תשובות
יש לי שני קרמים וזה פשוט סיוטט שוקלת לעשות החלקה
יש לי תלתלים והטיפ שלי הוא לסרק אחרי מקלחת
אין לי שיער מתולתל יש לי שיער חלק למעלה ותלתלים למטה ועם הקרם זהב של פנטן זה עושה לי במלטה של השיער ממש בקבוקים וזה מעצב ממש טוב
לפעמים אני מצליחה להגיע למראה כזה אבל הנפח יורד מהר ואז הוא סתם נראה נבול :(
אני שניה אצרף סרטונים שאני אוהבת

את הראשון אני עושה במקלחת, ואז מורחת ג'ל/קרם (מה שיש) ועושה את הסרטון השני

https://youtu.be/ibogtrnhlnk