4 תשובות
פשוט קרם לחות לשיער של ספרים לא משהו מיוחד...
גם אני ככה, נמאס לי כבר מהשיער החרא שלי
במקלחת להשתמש בשמפו ללא מלחים או סיליקונים ואז לשים מסכה ולסרק את השיער (לסרק שיער רק על יבש). אחרי החפיפה אני עוטפת את השיער במגבת מיקרופייבר וכשאני מסיימת אז אני משפריצה עוד מים על השיער כדי להחזיר לו לחות (שלא יהיה סחוט במים אבל שיהיה רטוב) אחרי זה מעצבת עם מרכך ללא שטיפה של פול מיטשל (טיפ: לעזוב קרם לחות ולעבור למרכך ללא שטיפה ברגע שהחלפתי השיער שלי נהיה הרבה פחות פריזי) ואחרי זה אני גם שמה שמן מרוקאי ואז מעצבת את השיער עם מסרק ואז מסיימת עם מוס של ג'ון פרידה (כשהוא ייגמר אני עוברת גם לפול מיטשל) ואז בסוף לוקחת שוב את המגבת מיקרופייבר וקצת סופחת את החומרים ונותנת לשיער להתייבש טבעי. חשוב שכשאת מעצבת את השיער לעשות את זה בתנועות כיווץ. בבוקר כשאני יוצאת ואני לא חופפת אז אני שוב מרטיבה עם השיער עם מים ומעצבת עם המרכך ללא שטיפה וגם פה אני נותנת לו להתייבש טבעי לא משתמשת בפן
אני לא מתולתלת אבל אפשר ללכת לספר או משהו כזה והוא מתאים קרם מתאים לשיער שלך

נראה לי
בעצם לא בטוח